Yırtıcı Kuşlar(2019)

You ever hear the one about the cop, the songbird, the psycho and ...
Filmin Yapım Şirketi

WarnerBros.

Filmin Orjinal İsmi

Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (2020)

Filmin Türkçe İsmi

Yırtıcı Kuşlar: Ve Muhteşem Harley Quinn

Filmin IMDB puanı

6.2/10 (106,361 oy)

Filmin Oyuncuları

Margot Robbie-Harley Quinn,
Rosie Perez-Renee Montoya,
Mary Elizabeth Winstead-Helena Bertinelli / The Huntress,
Jurnee Smollett-Bell-Dinah Lance / Black Canary,
Ewan McGregor-Roman Sionis,
Ella Jay Basco-Cassandra Cain,
Chris Messina-Victor Zsasz,
Ali Wong-Ellen Yee,
David Ury-Sleazy Breeder,,
Sara Montez-Shallow Friend #1 / Kathrine,
Izabel Pakzad-Shallow Friend #2 (as Isabel Pakzad),
Daniel Bernhardt-Sionis' Chauffeur,
Kc Strubbe-Naïve Teammate,
Jacky Shu-Skeptical Teammate,
Paloma Rabinov-Bitchy Teammate,

Yırtıcı Kuşlar: Ve Muhteşem Harley Quinn Konusu

Suicide Squad, gişede hiç fena bir iş çıkarmasa da asıl olarak ne idüğü belirsizliğiyle zihinlerimize kazınmıştı. Darmadumanlığın kitabını yazan filmin pop kültüre hediyesi, Halloweenlerin en çok tercih edilen kostümünü ‘Harley Quinn’ olarak güncellemesiydi. Margot Robbie’nin kendi payına düşen övgüleri ticari zekasıyla harmanladığı ‘bir nevi’ spin-off Birds of Prey, oyuncunun durdurulamaz yükselişinin yeni adımı. Suicide Squad’tan günümüze 2 Oscar adaylığı elde etmesi ve kurduğu yapım şirketi LuckyChap ile Birds of Prey topunun altına girmesi, henüz 30’una girmemiş bu kadına olan sevgi/saygımızı gitgide arttırıyor. Joker tarafından terk edildikten sonra aşk acısıyla cebelleşen Harley, bir yandan kendi ayakları üzerinde durmaya çalışırken bir yandan da -kalkan dokunulmazlığının da getirisiyle- peşine takılanlarla uğraşıyor. Kendisi için kara haber tez yayılıyor, Gotham yer altı dünyası...(beyazperde)

Yorum;

Ben bu filme Jokerin sevgilisi diye gittim fakat gitmesemde olurmuş, O kadarda beğendiğim söylenemez eğer bazı sahnelerde Jokerde olsaydı filme gerçekten tam puan bile verebilirdim. Bu filme gitmeniz için pek bir sebep yok yani filmin albenisi yok fakat şunu söylemem lazım film uzun süre internete düşmedi bu cidden çok iyi bir süreydi. İnternete düşmesini ve Filmincom youtube kanalına kesitlerini atmayı isterdim fakat düşmedi(daha sonra düşünce filmin kesitlerini yükledim ama 2 tane telif yedim, yaktın beni WarnerBros :D) film şirketiyle yaşadığım olumsuzlukları bir kenara bırakırsam filmi pek beğenemedim, eğer şirketle yaşadıklarımıda ortaya koyarsak filmi hiç beğenmedim:) Ben sinemasına gittim fakat Joker kadar kaliteli uğraşılmış bir film değildi fakat izleyebilirsiniz yinede güzel film. Filme puanım 4/10.

Fragman


Yorumlar

Popüler Yayınlar