Film Altyazıları İndirme ve Kullanma

Film altyazısı indirme
Filmler için altyazı indirmek isteyenlerin kullanabileceği birsürü site bulunmakta fakat ben rahatsız edici reklamları bulunmayan bir siteyi kullanacağım çoğunlukla altyazıya ihtiyacım olunca bu siteyi kullanırım sizlerede öneririm. Bu yazıda altyazıları nasıl indirip kullanabileceğinizi madde madde resimlerle anlatacağım. Sayfanın İngilizce olmasına aldanmayın şuana kadar Türkçe altyazısı bulunmayan içeriğe rastlamadım. Kullanacağım site

Altyazıyı İndirin

1.Adım:İndirmek için istediğiniz filmi  sayfada bulun ve üzerine tıklayıp açılan sayfada fragman kısmının altına gelin ve  istediğiniz herhangi bir dile tıklayın ve  yönlendirildiğiniz sayfada indire basın. Şuanda resimlerdeki temayla gelecekte sizin siteye girdiğiniz tema aynı olmayabilir fakat indirmenin aynı mantık olacağını düşünüyorum.
Filmler için altyazı ekleme

Film altyazısı indirme

Altyazıyı Masaüstüne Aktarın

2.Adım: Dosyayı indirdikten sonra açıp masaüstüne sürükleyin.(bilgisayarınızda rar programı bulunmalı)

Altyazı Nasıl Eklenir?

3.Adım: Nereye altyazı eklemek istiyorsanız oraya gelin. Mesela youtubede altyazı ekleyeceksiniz diyelim, youtubeden altyazı ekleye basıp oradan dosya olarak bunu seçebilirsiniz fakat filmlerin youtubeye yüklendiğini sanmam.

Filmin üzerine altyazıyı eklemek isterseniz eğer, bunun için video edit programına ihtiyacınız olacak fakat videoyu editledikten sonra film olduğundan yaklaşık 8 GB'a yakın bir render yapması gerekecektir. Bu çok uzun süreceğinden önermediğim yöntemdir. Onun yerine film sitesine altyazı ekleyecekseniz eğer bu dosyayı filminizin altyazı ekleme kısmından yapmanızdır. Eğer bu şekilde yaparsanız farklı diller eklerseniz, izleyiciler altyazı dillerini değiştirebilecektir. Eğer okulda açmak için veya daha farklı nedenlerden altyazı ekleyecekseniz maalesef videoyu renderlamanız gerekecektir.

Kullandığım site: Downloany

Yorumlar

Popüler Yayınlar